Teleurgesteld

Heb een bestelling gedaan met de vraag om pas na 22/09 te leveren. Opmerking werd vergeten. Post nl heeft de zending retour gestuurd wegens onbekend adres. Heb ondertussen meermaals contact opgenomen zonder succes. Hoe moet het verder? Opnieuw versturen of geld terugstorten?

Vlotte en correcte levering

Duidelijke website om de goede led lampjes te vinden.

Mijn bestelling is nog steeds niet geleverd.

Mijn bestelling is nog steeds niet geleverd.

super

snelle levering en goed advies

Goed product tegen scherpe prijs

Goede kwaliteit led lamp (G4d) tegen een scherpe prijs!

Bestelling gedaan en bij levering ontbrak 1 artikel. Dat kan gebeuren. Dezelfde dag nog is het ontbrekende artikel opgestuurd zodat we verder konden met onze werkzaamheden. Prima service van GetLed

zeer goed geholpen

Verlichting deed het niet. Ik kreeg een nieuwe voor dat ik de defecte terug gestuurd had zonder veel vragen

Zij doen wat ze beloven.

Top ondernemer.

Alles goed geregeld

Snel en behulpzaam

Snelle service en goed geholpen door Roel

Snel geregeld.

De 5de besteld, de dag erna door Postnl ontvangen en die moeten er dan 4 dagen over doen om te leveren. Erg jammer. Voor Getled echter enkel lof!!

Snel, netjes en correct

Niets op aan te merken, alles correct

Vandaag besteld morgen in huis. Kwalitatief hoogwaardige ledstrips met degelijke aansluit mogelijkheden. Geen goedkope Chinese shit. Kost iets meer maar dan heb je wel iets fatsoenlijks.

Kwaliteits check?

Strip functioneerde niet na het uitpakken. Gecommuniceerd met het bedrijf en na een dag kreeg ik een reactie dat ze er op terug zouden komen. Dat moet nog steeds gebeuren, ondertussen heb ik het euvel zelf opgelost. Ik ben van oorsprong elektrotechneut en zag dat de strip te weinig body had om contact te maken met de pennen. Een kunstof plaatje bracht uitkomst, nu doet de strip het prima. De gootjes met venster zijn overigens prima. Conclusie? Wellicht een idee om het verkochte te checken voordat het de deur uitgaat? En, kom je beloftes na........ Dat is zo belangrijk...... Verder prima en goed te dimmen via kaku.

Ruime sortering in producten.

Ook moeilijker te verkrijgen, minder gangbare producten zijn voorradig en vlot leverbaar.

Mooie product een snel geleverd

Makkelijke site en snel geleverd

Prima product met heldere handleiding

Waar voor uw geld

Goed spul maar trage levering

Heb hier nu 2x besteld omdat er staat op de website binnen 1-2 werkdagen geleverd maar dit waren er echter 5. Ik bestelde juist omdat ik hoopte op een snelle levering. 1e keer niet waar gemaakt en 2e x ook niet. tegenwoordig komen deze dingen ook binnen een week uit China dus wacht 2 dagen langer heb je ze vele malen goedkoper en nog binnen het termijn

Gepersonaliseerde licht slang

Ze hebben mij zeer goed geholpen met mijn idee wat ik had en alles netjes geleverd zoals afgesproken

Uitstekend!

Snelle levering, prima kwaliteit-prijs!

Niet mijn bedrijf

Je besteld een 3wat lamp en je krijgt een 2 wat en dan zeggen ze dat het nieuw is en 3 wat geeft ja ja dat geloven ze zelf ik niet meer bij dit bedrijf sorry

Met Gedled de juiste keuze gemaakt àlles oké

Nieuwe ledspot 5w 3000k goed passend

Oké